Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

miercuri, 19 martie 2014

Ce mai fac targovistenii(pensionari) in zilele insorite!

Nu departe de zona in care locuiesc se afla un mic parculet  amenajat cu diverse aparate unde persoanele din Targoviste doritoare de miscare, vin sa faca sport.



 Daca ca va intrebati ce aparat am folosit eu in timp ce o asteptam pe Elena sa mergem in parc, aflati ca azi mi-am antrenat muschii bratelor!:) Am tras de aparatul pe care il vedeti in planul secund al imaginii! Banuiesc ca stiti cum functioneaza dar pentru cei care nu stiu o sa explic mecanismul. Fiecare trebuie sa-si ridice greutatea proprie. Adica, se aseaza pe scaunel si trage de manerele aparatului in lateral iar scaunelul se ridica cu personaj cu tot!!! :)) Norocul meu ca nu sunt prea mare.
 In parc targovistenii admira violetele!:)

 Elena si violetele! Share the Joy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)