Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

joi, 10 octombrie 2013

ZBOR


O frunza cade
purtata de vant
si deseneaza
curbe curate 
in aerul rece
de toamna tarzie....
                                                          Era iubirea noastra
                                                          Nu stia ca va atinge pamantul 
                                                                                           moarta......



Initial am vrut sa fac o postare scurta azi dar mi-am schimbat intentia . Va dati seama care e motivul.

LA PLIMBARE CU ELENA SI MAYA 

Azi dimineata a sunat telefonul pe la ora 9. De obicei nu-l aud . Dar azi il aveam la indemana . Era Elena. 
- " Cand iesi?  Azi vreau sa fac si eu o plimbare  ". 
- Pe la 10. 
- " Te astept la primarie 
-Bine. Pa, pa.
Bineanteles ca am intarzaiat . Am ajuns la 10.15 
Am dus-o pe unde am fost toata saptamana . Si bineinteles ca am tinut sa ne ramana ceva amintiri. 






















5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa plimbarea voastra! Imi place mult poza cu macese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o zi reusita! Intr-adevar macesele arata minunat ...nu numai in poze. Rosii ca focul in aceasta perioada.

      Ștergere
  2. Bine ca ai o prietena care te face sa te razgandesti.Prima parte,mi se pare un pic prea melancolica.Plimbarea v-a facut bine si ai realizat niste imagini frumoase.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima parte e o parte dintr-o poezie a sotului meu:) . El e mai melancolic. Mi s-a parut ca se potriveste cu anotimpul! :)

      Ștergere
  3. Grozav... să tot ai un asemenea loc de plimbare!! parcul meu din zonă nu e atăt de atractiv... merci din nou... ;)) O seară bună!

    RăspundețiȘtergere

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)