Fotografiile din acest blog sunt protejate conform legii 8 /1996 privind drepturile de autor. Preluarea e permisa doar cu acceptul proprietarului.

luni, 26 august 2013

DUPA PLOAIE- FOTOGRAFII CU PICATURI DE PLOAIE

Superba floare albastra! Am asezat-o la loc de cinste pentru ca-mi place foarte mult.



















     A plouat in Targoviste aseara  si catre dimineata , asa ca in parc am ajuns mai tarziu. Cu Maya. Am facut fotografii spre disperarea Mayei care nu intelege de ce e cam ...neglijata in timpul plimbarii.
     Din cauza apei aflate  pe asfalt Maya refuza sa mearga asa ca am lasat-o libera si eu am plecat ! E cam nehotarata daca sa vina dupa mine sau sa se intoarca acasa! :)
















Acum va prezint cateva macro fotografii. Experimentul de azi ... picaturi de ploaie  pe crenguta de trandafir

















picaturi de ploaie si o insecta pe panza de paianjen!

si pe fructele unul pomisor aflat la intrarea in parc


   Alaturi de cele de mai sus cateva peisaje pe .... asfalt! . 
      V-ati dorit vreodata sa atingeti cerul?  Daca da, mergeti in Chindia dupa ploaie si o sa aveti ocazia sa atingeti cerul reflectat in apa stransa pe alei!  Superb! 

Maya 

Si cateva flori superbe alaturi de floarea albastra aflata la loc de cinste la inceputul postarii! 

Sper ca observati insecta de pe floare! Eu nu am observat-o cand am facut poza! Am vazut-o acum cand am facut postarea!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you so much for stopping by. I love my followers and visitors. Your comments make me happy! :)